110517

Jag e så ball att jag ska börja blogga igen! jag gjorde det i typ 4:an 5:an och 6:an så nu e det dags igen! :) det rengnar, haglar och åskar här utanför! vad gör man då? går ut!!! glasklart!!! mitt favorit väder:)

Jag har fixat en kamera laddare så nu för 400-.- värt det? Min kamera e nt så bra då men det e iallafall nåt ;)
Jag ska fixa min design oxå och tona håret igen... gjorde det igår men asså det vart så fult?!

Asså bara så att ni vet så kan typ nt ja stava så komentera nt till ex om ja skriver full elr ful för jag vet nt skilnaden... svenska e nt mi  grej asså... men jag klarar mej :)

Jag hade 13 läsare i söndags och då blogga jag nt jag vill ha en nolla annars kommer jag nt blogga vidare fast först måste jag berätta att jag kommer blogga elr femti till nollor det e liksom cill! Men i alla fall jag ska sattsa! förra gången ja gjorde det hade jag bara g på allt och det e nt ok? Men asså jag ska sattsa på min framtid liksom för den ser halv ljus ut just nu asså... :O
 
Det var allt och jag antar att jag börjar blogga nu och sorry för mitt namn... det e e fet långt men asså alla heter typ jennifer för det e fett ballt ju! och eriksson?! där snackar vi ballhet asså!! :)

Nu ska jag faktist ha lite roligt...

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0