110518

Heej! jag har varit hemma hela dan efter den långa, tråkiga skoldagen :/ Haha! jag och min syster har tittat på andra sidan häcken! haha det e humor. Asså seriöst jag skulle va i täby centrum idag med mina käraste flickor men asså helle va sjuk och då blev det inget... Cissi sa det igår kväll och fråga mej men efter skolan ringde jag henne men hon svara nt? DISSARE :( Debbi svara men hon ba men helle va sjuk så det blir inget och du va jag på bussen? asså de e den samma som jag tar fast som går åt andra hållet och tar dubbelt så långt-.-
Nu ska jag sitta i mitt rum och vara en nolifer... nej men jag ska städa :) no nolifer asså.. ;)



Min man till vänster asså... Han va fet hot asså så hyper så att jag liksom blev nervös och när han drack en energy dricka då hände det grejos asså...

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0