21:11

Rebecca sa att hon skulle komma nu men hon kommer nt... hon e feg! haha puss rebecca ;)
men jag chattar med cissi och och jar fixat hennes blogg design men asså jag sover halft så headern fixa jag nt och allt annat e lite fuc*t up så jag fixar det i morgon! :)

Om nån vill länka nere i hörnet ni vet komentera... (0 komenterer)
Jo! seri skärp er länka! :)

Det e desprata hemmafruar, cogar town och the middle om nån mitnut så jag antar att jag går och lägger mej sent ikväll som alla tisdagar och jag som börjar 8.10 imorgon-.-

Visst e der intresant med alla bilder-.-

POK

Kommentarer
Postat av: elin

svar: Joo, halva, headern har jag gjort, och bakgrunden är från nån blogghjälp sida. :)

2011-05-18 @ 18:07:12
URL: http://nemoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0