.....

Jag tycker rebecca och jag har humor.
Felix Anderson är våran bästa vän nu då... och rebecca gjordet ett inlägg då om honom elr en bild på honom...
Humor. Elise blev avis;) Haha!

Nu ska jag kolla på GLEE, jag har ju ett sånt intresant liv! Nej men jag har hemkunskap prov imorgon. Men jag visste ju inte det med mitt mine... Så jag vill bara glöma det eftersom jag inte har en bok att träna med... GLEE löser allt ;) Men jag börjar 9:45 istället! Woho! :)

 

Han e så ball! KURT Haha:)
POK


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Har jag inte alls PEANUT RINGS GALNING! (forresten måste du skynda dej att hämta dem innan de... ehm... försvinner....

Har gjort spanska filmen hela söndan, haha den blev bäst!

2011-05-23 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0