Eskilstuna

Nu ska jag dra till min mormor och morfar. Kommer nt blogga mer idag och kanske nt mycket imorgon!
Idag vaknade jag oss cissi och sen gick jag hem och sen hände nåt riktigt hemskt...
Jag, min mamma och min syrra åkte till täby centrum och kolla min syn... Jag har fåt glasögon-.-
Asså inte hela tiden då men när jag har behov av det! så nt framför datorn men på lektionerna i skolan!
Jag vat bara nt villka jag ska ha:( HJÄLP? titta på polo, tiger, odd molly och reban men ja vet nt...

Nu ska jag packa:)

POK


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Nej! Jag såg dom först! dessutom vare klockan 18.00 i Nya Zeeland som jorden skulle gå under... det har varit för länge sen! hahaha xD

förresten ska jag kanske beställa en av klänningarna :3

2011-05-21 @ 19:16:55
URL: http://thecissi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag tycker Reban! <3 :D

2011-05-21 @ 20:01:09
URL: http://thecissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0